با سپاس از حسن انتخاب شما، مرکز تخصصی تعمیرات اپل آقای دکتر  متعهد به امانت داری در برابر مشتریان محترم می باشد.

لطفا موارد ذیل را با دقت مطالعه نمایید:

1- به مرکز تخصصی تعمیرات اپل آقای دکتر بعنوان تعمیرکار دستگاه خود از هر جهت اعتماد کامل دارم.

2-پسورد گوشی – اپل ایدی و پسورد اپل آی دی را جهت تست های بعد از تعمیر به همراه گوشی ارسال می نمایم.

3- لطفاً قبل از تحویل دستگاه سیم کارت و دیگر لوازم جانبی را از دستگاه خارج و نزد خود نگه دارید، در غیر اینصورت مرکز تخصصی تعمیرات اپل آقای دکتر  از بابت سیم کارت و لوازم جانبی مسئولیتی نخواهد داشت.

4- لطفا قبل از تحویل دستگاه جهت تعمیر، هرگونه اطلاعات شخصی شامل دفترچه تلفن، پیامک‌ ها، عکس و فیلم بک آپ گرفته و از روی دستگاه پاک نماید.

5- مدت زمان تعمیر گوشی حداقل 20 روزکاری می باشد و درصورتی که مشکل دستگاه به درستی اعلام نشده (طبق اعلام در فرم درخواست تعمیر) و یا دستگاه توسط تعمیرکار دیگری باز و یا بصورت غیر اصولی تعمیر شده باشد مدت زمان تعمیر و هزینه تعمیرات نامشخص می باشد.

6- مهلت تست کار انجام شده روی برد و آی سی( IC ) ها 30 روز از زمان تحویل دستگاه ، بدون قید و شرط از سوی مرکز تخصصی تعمیرات اپل آقای دکتر گارانتی می گردد ( ضربه ، آبخوردگی ، نوسانات برق و… شامل گارانتی نمی شود). این مرکز با صداقت و وجدان کاری اعلام می دارد بدون هیچ گونه عذر و بهانه ای مسئولیت گارانتی موارد ذکر شده در مهلت تست را می پذیرد و درصورت بروز مشکل ، دستگاه مجددا مورد بررسی قرار می گیرد. لازم به ذکر است باز شدن دستگاه و مخدوش شدن هولوگرام ، در بازه زمانی 30 روزه مهلت تست ، توسط مراکز دیگر ، گارانتی را از هر نظر فاقد اعتبار می نماید.

7-در حین تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری این احتمال وجود دارد که دستگاه نیاز به ریستور داشته باشد، در این حالت احتمال پاک شدن کل یا بخشی از اطلاعات وجود دارد. مرکز تخصصی تعمیرات اپل آقای دکتر در خصوص نگهداری و بازیابی اطلاعات مسئولیتی نخواهد داشت. توصیه می گردد همیشه از اطلاعات خود بک آپ داشته باشید.

8- هزینه تعمیر اعلام شده از سوی مرکز تخصصی تعمیرات اپل آقای دکتر صرفا بابت اعلام موارد معیوب از سوی شما در فرم درخواست تعمیر می باشد.

9- در صورتیکه پس از بررسی دستگاه توسط مرکز تخصصی تعمیرات اپل آقای دکتر مشخص شود که مشکل دستگاه به درستی اعلام نشده و یا دستگاه توسط تعمیرکار دیگری باز و یا تعمیر شده باشد، پس از کارشناسی و عیب یابی ، دستگاه تعمیر گردیده و هزینه های انجام گرفته ( شامل کارشناسی ، عیب یابی ، تعویض قطعه) از مشتری اخذ میگردد.

10- دستگاه های آب خورده، ضربه‌خورده و یا دستگاه های دارای مشکلاتی مانند صفحه آبی، هنگ روی لوگو و… (به دلیل احتمال آسیب دیدگی در بورد اصلی) به منزله دستگاه خاموش تحویل گرفته می‌شوند و مرکز تخصصی تعمیرات اپل آقای دکتر نسبت به استرداد دستگاه با حالت اولیه یا تنظیمات قبلی مسئولیتی ندارد.

11- مرکز تخصصی تعمیرات اپل آقای دکتر هیچ گونه مسیولیتی در قبال اپل آیدی های کارتی نمی پذیرد درصورت تعمیر دستگاه و پس از آن ریستور کردن دستگاه در صورتی که اپل ایدی شما دی اکتیو – فراموش شده – کارتی و منقضی شده باشد مسئولیت برعهده ی مشتری و هزینه تعمیرات سخت افزاری انجام شده اخذ می گردد، راه کار همیشه اپل ایدی شخصی داشته باشید و سوال های امنیتی را در جای امن ذخیره کنید.